vineri, 24 aprilie 2009

Cam cum a fost JOI'N NAUTILUS 6 (23 aprilie)

am sa povestesc cum a fost aseara:
A FOST FAIN!
gata, am povestit...
sau poate ati dori sa detaliez macar un pic....
OK, a fost o atmosfera interactiva extraordinara...
Prezenti: Ioan(Niky) Oagan, Horia Stoicanu(veteranul folkului romanesc), englezoaica Lu Cosma, Iulia Gusatu, Victor Solomon si invitatii special:
trupa Drum-Up si prietenii lor Irina si George...
Actiunea: s-a cantat, s-a ras, au participat oameni din public pe scena sa cante... s-a improvizat, comentat, interactionat, mancat, baut, in total a fost suuper!
chiar daca am avut mici impedimente tehnice independente de vointza noastra... dar lumanarile de pe mese au dat un plus de farmec acestei seri de JOI'N.
am inceput concret pe la 21 si ceva si am incheiat oficial pe la ora 1 si ceva.. dar, normal ca nu ne-am putut abtine si am dat-o iar in Jam-sesion ca de obicei caci mai intai a mai cantat Solo si iar am improvizat diverse..
asa ca am plecat pe la 3-4 spre case... cu o senzatie ca putem sa fim fericiti...

Un comentariu:

  1. fotografii de la eveniment:
    http://picasaweb.google.com/liaddn/JOINNAUTILUS23042009#

    RăspundețiȘtergere