miercuri, 22 aprilie 2009


Urmeaza alt JOI'N alta distractie!!! JOI 23 aprilie ora 20:30 cu trupa Drum-Up interactiune si show ritmicomic!( http://all4oneentertainment.blogspot.com/ ) Sunt anuntate deja cateva numere si pt capitolul SCENA DESCHISA sau "surprize cu prize-n reprize"!!! o harta a locului gasiti pe : http://www.restaurantnautilus.ro/ JOI'N la seri de mixcultura si confluenta artistica (folk, teatru, stand-up comedy, alte manifestari LIVE) intr-o atmosfera deosebit de prieteneasca. Hai sa JOI'N impreuna o seara faina "nebuna"! Pt sugestii si/sau felicitari, puteti sa ne scrieti la join.show@yahoo.com sau adaugati in lista voastra urmatorul ID de messenger: join.show . DAR pt manifestari neplacute, adresati-va medicului sau farmacistului!

Un comentariu:

  1. am sa povestesc cum a fost aseara:
    A FOST FAIN! gata, am povestit...
    sau poate ati dori sa detaliez macar un pic....
    OK, a fost o atmosfera interactiva extraordinara...
    Prezenti Ioan(Niki) Oagan, Horia Stoicanu(veteranul folkului romanesc), englezoaica Lu Cosma, Iulia Gusatu, Victor Solomon si invitatii special: trupa Drum-Up si prietenii lor...
    Actiunea: s-a cantat, s-a ras, au participat oameni din public pe scena sa cante... am improvizat, am comentat, interactionat, mancat, baut, intotal a fost suuper..
    am inceput concret pe la 21 si ceva si am incheiat oficial pe la ora 1 si ceva..
    dar, normal ca nu ne-am putut abtine si am dat-o iar in Jam-sesion ca de obicei caci mai intai a mai cantat Solo si iar am improvizat diverse.. asa ca am plecat pe la 3-4 spre case... fericiti

    RăspundețiȘtergere